Poniżej przedstawiamy kolejne etapy współpracy z nami
Wytwarzanie aplikacji jest realizowane w oparciu o rozliczenie godzinowe. Naprawa, optymalizacja, instalacja pakietów w systemach Linuxowych również jest rozliczana w oparciu godzinowym.
Wytwarzanie aplikacji jest realizowane w oparciu o rozliczenie godzinowe. Naprawa, optymalizacja, instalacja pakietów w systemach Linuxowych również jest rozliczana w oparciu godzinowym.
Jeśli chcesz zlecić nam stworzenie aplikacji mobilnej, wyślij na adres e-mail artmetic@artmetic.pl opis funkcjonalny aplikacji i dodatkowe informacje potrzebne do wyceny:
Nie podejmujemy współpracy gdy:
Przygotowanie wyceny jest oczywiście bezpłatne.
Po zebraniu wszystkich potrzebnych informacji przygotujemy dla Ciebie ofertę z wyceną. Na życzenie dostarczymy szczegółowy kosztorys. Na tym etapie przygotowujemy umowę, dostosowując ją do wymagań i potrzeb Klienta – za to odpowiada nasz specjalista ds. prawnych.
Jeśli przedstawiona oferta zostanie zaakceptowana, to kolejnym krokiem będzie podpisanie umowy, która precyzuje najważniejsze kwestie dotyczące przebiegu projektu:
Po podpisaniu umowy rozpoczynamy prace nad projektem funkcjonalnym, aż do momentu stworzenia zrzutów poszczególnych ekranów. Dzięki temu umożliwiamy użytkownikowi:
Po akceptacji przez Zamawiającego poszczególnych widoków będziemy mogli przejść do implementacji komponentów (programowanie funkcjonalności, kontrolek).
Kolejnym ważnym etapem jest stworzenie docelowego projektu graficznego aplikacji na bazie przygotowanych wcześniej wytycznych i materiałów otrzymanych od Zamawiającego (logo, zdjęcia, księga znaku itp.). Efektem prac są wizualizacje poszczególnych ekranów – dokładnie tak będzie wyglądać docelowa aplikacja.
Po zaakceptowaniu projektu graficznego przez zamawiającego jest on na życzenie Klienta skalowany do różnych rozdzielczości ekranu, a następnie cięty na elementy (przyciski, ikonki, tła, zakładki) i przekazywany w takiej postaci programistom do dalszych prac.
Programiści mając zrzuty ekranów, projekt graficzny oraz dokumentację techniczną mogą przystąpić do etapu implementacji.
Tworzymy wyłącznie aplikacje natywne (pisane w języku programowania specyficznym dla danej platformy mobilnej), nie korzystając z technologii hybrydowych, jak np. PhoneGap. Dzięki temu nasze aplikacje są zawsze responsywne, zgodne z wzorcami projektowymi dla danej platformy i dostosowane do najnowszych wersji mobilnych systemów operacyjnych.
Za stworzenie aplikacji na każdą platformę mobilną odpowiedzialny jest programista specjalizujący się w swojej dziedzinie.
Gotowa aplikacja przechodzi najpierw szczegółowe testy wewnętrzne na wielu urządzeniach mobilnych różniących się parametrami technicznymi, takimi jak rozdzielczość ekranu, dostępna pamięć czy wersja systemu operacyjnego. W tym momencie możliwa jest również optymalizacja procesów w ramach aplikacji.
Następnie wersja beta jest udostępniana Zamawiającemu do testów i akceptacji. W zależności od projektu ewentualne błędy mogą być zgłaszane przez zamawiającego mailowo lub za pomocą systemu do obsługi zgłoszeń wykorzystywanego w projekcie. Wszystkie poprawki i uwagi są na bieżąco wprowadzane w aplikacji do momentu uzyskania wersji, która zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
Po tym etapie aplikacja jest gotowa do publikacji.
Zaakceptowaną aplikację publikujemy w marketach (app store’ach). Aplikację możemy opublikować z naszego konta deweloperskiego lub możemy pomóc Ci założyć własne konta deweloperskie. Jeśli masz już swoje kontro, według życzenia możesz przydzielić nam stosowne uprawnienia. W zależności od sposobu dystrybucji aplikacji możemy pomóc Ci przejść przez proces rejestracji.Jeśli aplikacja ma być płatna dla użytkownika końcowego lub zawiera płatny kontent (mikropłatności) – będziesz musiał założyć własne konto.
Koszt założenia konta jest różny w każdej z platform. W repozytorium Android – Google Play – aplikacja pojawia się już po kilku godzinach od opublikowania. Aplikacje dla systemów iOS i Windows Phone przechodzą proces akceptacji, który trwa zazwyczaj kilka dni.
Po opublikowaniu aplikacji w marketach otrzymasz od nas dostęp do panelu zawierającego różne statystyki związane z aplikacjami – liczba pobrań, sesji, wersje aplikacji, modele urządzeń i wiele innych.
Monitorujemy również w sposób ciągły „crashe” aplikacji (ewentualne usterki), wykorzystując do tego celu biblioteki raportujące oraz Google Analytics. Dzięki temu wiemy czy aplikacja działa stabilnie i jakie problemy występują u użytkowników.
W tym opcjonalnym kroku możemy wypozycjonować Twoją aplikację na lepszą pozycję w wyszukiwarce. Krok ten jednak wymaga realizacji w pierwszym miesiącu po opublikowaniu aplikacji ze względu na „efekt nowości”. Możemy również zająć się marketingiem online i promocją produktu w mediach społecznościowych.